Αντιφασιστικός Σεπτέμβρης

Κάλεσμα για την οργάνωση αντιφασιστικών δράσεων Σεπτέμβρη 2018

Στις 18/9, πέντε χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου, η οικογένεια και οι φίλοι του διοργανώνουμε, όπως και κάθε χρόνο, την καθιερωμένη συναυλία στον Πειραιά ενώ παράλληλα στηρίζουμε την κεντρική πορεία που θα πραγματοποιηθεί στο Κερατσίνι την ίδια μέρα. 


Η 18/9, πέραν της συναισθηματικής αξίας που έχει για μας, έχει σαφώς νοηματοδοτηθεί στην κοινωνία και έχει εδραιωθεί στις συνειδήσεις όλων ως ημέρα κοινού αγώνα κατά του φασισμού. Όσο μάλιστα η δίκη της Χ.Α. πλησιάζει στο τέλος της, η ανάγκη να κάνουμε όλοι την παρουσία μας πιο αισθητή στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά είναι επιτακτική, τόσο γιατί οι φασίστες τον θεωρούν το τελευταίο τους προπύργιο, όσο και γιατί αρνούμαστε να παραδώσουμε τις γειτονιές του Παύλου στους δολοφόνους του, γιατί δεν είμαστε διατεθειμένοι να αφήσουμε στους φασιστες ουτε σπιθαμή δημόσιου χώρου και λόγου. Ειδικά μετά τις πρόσφατες επιθέσεις στον Πειραιά και στο Πέραμα, αλλά και την απεγνωσμένη προσπάθεια της Χ.Α. να ανακτήσει δυνάμεις με αφορμές όπως το μακεδονικό, για μας είναι αυτονόητο ότι η κοινή συμπόρευση, χωρίς μικροπολιτικές σκοπιμότητες, είναι το κύριο όπλο μας κατά του φασισμού.
 

Με γνώμονα όλα τα παραπάνω, καλούμε άτομα, συλλογικότητες και οργανώσεις να παρευρεθούν στο Δημαρχείο Κερατσινίου την Τρίτη 3 Ιουλίου στις 19.30 προκειμένου να διαμορφώσουμε μαζί ένα κοινό μέτωπο αντιφασιστικών δράσεων στον Πειραιά αλλά και αλλού.

Οικογένεια & φίλοι Παύλου Φύσσα (Killah P)


 

Σχόλια

  1. Το όνομά μου είναι Leonidas Nefeli, παντρεύτηκε για πάνω από 6 χρόνια και ήταν τρομερό γιατί ο σύζυγός μου πραγματικά εξαπάτησε για μένα και έψαχνε για διαζύγιο, καταρρίψαμε πριν από ένα χρόνο και επέστρεψα μετά από τόσους λόγους για ωραία αγάπη δώρα. Αγαπώ τον σύζυγό μου τόσο πολύ που δεν υπάρχει ώρα της ημέρας, όταν δεν σκέφτομαι γι 'αυτόν, είναι ένας κόσμος για μένα, τον εκτιμώ με τον ίδιο τρόπο. να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βλάψω ή να τον κάνει να αισθάνεται λυπημένος. Βρήκα ένα ιστολόγιο στο blog Μια μαρτυρία που ονομάζεται "Osawe jennifer" στο Διαδίκτυο, πώς αποκατέστησε την μεγάλη καταπιεσμένη μεγάλη ιέρεια του ναού της προίκας, τον πρώην σύζυγό της στο σπίτι μετά από 3 ημέρες αγάπης. Έχω διαβάσει τόσα πολλά διαφορετικά μετα-σχόλια σχετικά με τις αμηχανίες Οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την απόσταση, έφεραν πρώην αγάπη και βοήθησαν στην επίλυση του διαζυγίου και οι ξεχωριστοί λογαριασμοί επέστρεψαν από αγάπη και δημιούργησαν ευτυχισμένους ανθρώπους στη σχέση. Πρέπει να είμαι 100% σίγουρος, οπότε προσπάθησα και έστειλε ένα μήνυμα επικοινωνίας στο doctorosagiede75@gmail.com ή whatsapp +2349014523836 και απάντησε αμέσως και του είπα την ιστορία μου και μου έδωσε μόνο 2 ημέρες για να ρίξει ένα ξόρκι τη νύχτα ήταν πίσω και ικέτευσε για συγχώρεση, πόσο υπέροχο και αξιόπιστο ήταν το έργο του. Εάν κάποιος έχει παρόμοια προβλήματα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του στο e-mail του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα, αλλά μετακομίζω στη Σκοτία με τον σύζυγό μου, θέλω να μοιραστώ αυτά τα καλά νέα για τη ζωή μου με όλους και με όσους χρειάζονται βοήθεια στον γάμο / σχέση. Υποβλήθηκα για έξι χρόνια, ο σύζυγός μου με άφησε και συνέχισε να έχει άλλη γυναίκα μόνο και μόνο επειδή η οικογένειά του δεν με αγάπησε και επειδή δεν μπορούσα να του δώσω ένα μωρό, φώναξα για επτά χρόνια επειδή ο σύζυγός μου με χώρισε. Ψάξαμε για το ξόρκι που σύννεφο με βοήθησε να ξαναγυρίσω τον σύζυγό μου αγάπη πίσω όταν έχω περάσει σε απευθείας σύνδεση γνώρισα τόσους πολλούς μάγους, όλοι έθεσαν χρήματα χωρίς να με βοηθήσουν, αλλά στις 16 Αυγούστου 2019, είδα μια ηλεκτρονική συνεισφορά ενός καλού μάγου Ονοματεπώνυμο Drigbinovia. Αποφάσισα να έρθω σε επαφή μαζί του όταν έρχομαι σε επαφή μαζί του, μου είπε ότι το πρόβλημά μου είχε λυθεί επειδή ήρθα σε επαφή μαζί του, του είπα όλο το πρόβλημά μου και έκανε μια υπόσχεση να με βοηθήσει να επιστρέψω τον άντρα μου πίσω. Ο Drigbinovia με διδάσκει και μου έδειξε τι να κάνω, ακολουθώ όλες τις οδηγίες και κάνω αυτό που μου ζήτησε να κάνω μετά από τρεις μέρες μου είπε ότι ο σύζυγός μου θα με καλέσει πριν κοιμηθώ εκείνη την ημέρα και να ζητήσω συγγνώμη. Μόλις μου είπε τα πάντα, ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου ζήτησε να τον πάρω πίσω μετά από έξι χρόνια διαζυγίου. σήμερα μοιράζομαι αυτό το μήνυμα γιατί θέλω να μάθει ο κόσμος και είναι καλή δουλειά και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που είμαι έγκυος και για όσους από εσάς που χρειάζεστε βοήθεια, προβλήματα με την εργασία ή την προώθηση επικοινωνήστε με την Drigbinovia σήμερα και λύστε το πρόβλημά σας εδώ είναι e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com ή whatsapp τον Ι +2348144480768 Σας υπόσχομαι ότι το πρόβλημά σας θα λυθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζέλενα Ντίνικ
    Υπάρχει ένα άτομο που ξέρω ότι μπορείτε να μιλήσετε ιδιωτικά και να λύσετε το πρόβλημά σας, αυτό το άτομο είναι ο DR WALE, ένας τροχίσκος που χρησιμοποιεί τη μαγική του δύναμη για να αλλάξει τη ζωή τόσων πολλών ανθρώπων που γνωρίζω. Αγάπη, ασθένεια, οτιδήποτε, απλώς επικοινωνήστε μαζί του μέσω WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή drwalespellhome@gmail.com Κάντε μια προσωπική συνεδρία μαζί του και πιστέψτε με ότι μπορεί να σας βοηθήσει.
    * Ξόρκια αγάπης
    * Ξόρκια γάμου
    * Ξόρκια ομορφιάς
    * Ξόρκια πλούτου
    * Ξόρκια σεξουαλικής έλξης
    * Ξόρκια καζίνο
    * Αφαιρέστε τα ξόρκια κατάρα
    * Προστατευτικά ξόρκια
    * Ξόρκια λαχειοφόρων αγορών
    * Καλή τύχη ξόρκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΓΑΜΟΣ ΣΑΣ
    Γεια σας φίλοι μου στο Διαδίκτυο Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να ευχαριστήσω τον DR WALE επειδή επέστρεψε τον πρώην σύζυγό μου. ο σύζυγός μου με άφησε για την πρώην φίλη του που είχε πριν με παντρευτεί, είναι μια δύσκολη κατάσταση για μένα, τηλεφώνησα και τον παρακάλεσα να επιστρέψει, αρνήθηκε ότι είπε ότι δεν με αγαπάει πια. Δοκίμασα κάθε δυνατό τρόπο για να τον πάρω πίσω ήταν όλα μάταια το είπα στον φίλο μου και μου έδωσε τον αριθμό DR WALE WhatsApp και του WhatsApp και του είπε το πρόβλημά μου και μου είπε τι να κάνω και το έκανα και έριξε ένα ξόρκι αγάπης που έφερε πίσω τον άντρα μου μέσα σε πέντε. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να επιστρέψετε μαζί με τον πρώην σας, επικοινωνήστε με την DR WALE στο
    WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή Email:
    drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είστε ευπρόσδεκτοι να διαβάσετε τη συνάντησή μου με τον DR WALE έναν ισχυρό πνευματικό άνθρωπο που ευλογήθηκε από τους προγόνους του για να θεραπεύει ασθένειες με βότανα και επίσης να αποκαθιστά το σπασμένο σπίτι, γνώρισα τον DR WALE επειδή ο αγαπημένος μου σύζυγος θέλει να χωρίσουμε και αυτό είναι ευλογημένο μετά από δέκα χρόνια γάμου με δύο υπέροχα παιδιά, ένα αγόρι πέντε ετών και ένα κορίτσι δύο ετών, πήρε την κόρη μας από το σπίτι και να μείνει με τη μαμά του και τον παρακαλώ να γυρίσει σπίτι, αλλά αρνήθηκε, ήμουν πραγματικά μπερδεμένος, οπότε έψαξα για βοήθεια τότε Διάβασα για τον DR WALE πώς βοήθησε μια γυναίκα να αποκτήσει δικό της μωρό αφού ήταν παντρεμένη για εννέα χρόνια χωρίς παιδί, επικοινώνησα με τον DR WALE του εξήγησε την κατάστασή μου, ζήτησε κάποιες πληροφορίες για τον εαυτό μου που του έδωσα, αφού κάποια διαβούλευση μου είπε τι πρέπει να γίνει και έκανα σύμφωνα με τις οδηγίες, καθώς πληκτρολογώ αυτό ο άντρας μου κάνει τη δουλειά του γραφείου του στο σαλόνι. Εάν χρειάζεστε τη βοήθεια ενός γνήσιου πνευματικού ανθρώπου, ο DR WALE είναι η τελευταία σας στάση, επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp / Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό είναι εκπληκτικό πράγμα που πρέπει να μιλήσω για το οποίο χρειαζόμουν μια λύση για να βάλω τέλος σε ζητήματα γάμου που αντιμετωπίζω εδώ και χρόνια. Έτσι βρήκα αυτή την υπέροχη μαρτυρία μιας γυναίκας που επαινούσε τον DR WALE για την καλή του δουλειά. είπε ότι ο DR WALE ήταν το άτομο που βοήθησε να γίνει το σπίτι της ένα χαρούμενο σπίτι. είπε ότι η DR WALE έφερε πολλή ευτυχία στο γάμο της που εκείνη και ο σύζυγός της ζουν τώρα ευτυχισμένοι μαζί. Εξήγησε επίσης ότι ο DR WALE βοήθησε ένα ζευγάρι με το όνομα John και Lisa Robinson να κερδίσει 327 εκατομμύρια δολάρια στο τζακ ποτ Powerball το 2016. Με αυτές τις καταπληκτικές ιστορίες που άκουσα για τον DR WALE επικοινώνησα μαζί του και του είπα προβλήματα που αντιμετώπιζα στο γάμο μου. έχει γράψει πράγματα τώρα, γράφω με πλήρη ευτυχία γιατί ο DR WALE μπόρεσε να φέρει πίσω την ευτυχία μου. εγώ και ο σύζυγός μου είμαστε σε καλή κατάσταση τώρα, είμαστε και οι δύο ευχαριστημένοι ο ένας με τον άλλον. μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber του: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις